Read about new condos in Singapore:

Dec 16, 2010

Mi Casa Condo

Mi Casa Condo

Mi Casa Condo details are provided in this property blogspot post.



Mi Casa Condo Details:

Mi Casa Condo Tenure: 99 Years

Mi Casa Condo Site Area: 19,000sm / 204,516 sqft

Mi Casa Condo Address: Choa Chu Kang Drive / Choa Chu Kang Ave 3

Mi Casa Condo District: 23

Mi Casa Condo Total No. of Units: 457

Mi Casa Condo Type of Development : 9 blocks of 5 to 17 storey condominium with multi-storey carpark and communal facilities

Mi Casa Condo No of Car Park Lots : 457 Carpark Lots

Mi Casa Facilities:
LEISURE POOL
CHILDREN FUN POOL WITH WATER SLIDES
JACUZZI
50M FREEFORM LAP POOL
TENNIS COURTS
OUTDOOR FITNESS AREA
SPA/DINING PAVILION
JACUZZI
GARDEN TERRACE
INDOOR DINING PAVILION
DIP POOL
LOUNGE DECK
LOUNGE AREA
KARAOKE ROOM
GYMNASIUM
STEAM ROOM
GARDEN PLAZA
CAR PARK
24-HOUR SECURITY


Mi Casa Condo Payment Schedule : Normal Progressive Payment (NPS) or
Interest Absorption Scheme (IAS)

Mi Casa Condo Est. Maintenance Fee : Approx. $245 to $315

Mi Casa Condo Selling Price : from $800 psf

Mi Casa Condo details subject to change.